(CAT) 972 65 77 77(FR) 04 88 62 77 77

dv. 9 oct. 2020

Voleu saber què fem a l’Hospital de Cerdanya? Quins recursos posem a la vostra disposició i cóm s’han gestionat aquests recursos? Al document adjunt hi trobareu la memòria d’activitat de l’Hospital de Cerdanya per al 2019.

dv. 25 set. 2020

Per tal d'ajudar a mantenir el contacte personal entre les persones ingressades i els seus familiars, en el moment en que estan prohibides les visites i acompanyants al nostre centre, s'ha establert un sistema per facilitar el contacte entre pacients ingressats i famílies.

dv. 18 set. 2020

En un esforç per contenir el creixement del nombre de contagis en el seu territori de referència, el centre ha reprès aquesta setmana algunes mesures de restricció de l’accés a les seves instal·lacions.

dj. 3 set. 2020

Xavier Conill, que aporta experiència en el camp de la gestió hospitalària i de l’administració sanitària, completa la nova cúpula directiva del transfronterer que, per primera vegada, compta amb un director general francès, el senyor Vincent Rouvet, i un director adjunt català.

dc. 2 set. 2020

A partir d’aquest 1 de setembre i gràcies al projecte europeu ConnECT, els habitants de la Cerdanya disposen finalment de transport públic transfronterer.

dv. 28 ag. 2020

L’hospital es prepara per fer front a l’augment de casos detectat durant l’agost i les previsions que fan les autoritats sanitàries sobre l’increment del risc de rebrot

El mes d’agost s’han detectat a l’Hospital 28 nous positius, dels quals només 9 han requerit hospitalització. L’augment de positius, representa el 6% del total de casos en què s’ha fet test PCR al nostre centre.

dv. 26 jun 2020

El consell d’administració de l’AECT-HC ha aprovat, aquest dijous, nomenar el senyor Vincent Rouvet Director General de l’AECT-Hospital de Cerdanya, en substitució del senyor Francesc Bonet. Aquest nomenament serà efectiu a partir de l’1 de juliol d.

dj. 7 maig 2020

Aquesta setmana, l’Hospital ha obert agendes i serveis fins a assolir la recuperació del 50% de la seva activitat programada. La nova realitat obliga a mantenir una capacitat de programació reduïda, per garantir la seguretat dels pacients i dels professionals sanitaris.

dt. 28 abr. 2020

Gràcies a l'absència sostinguda de nous  casos positius per COVID-19, l’Hospital permetrà a partir d’avui i de manera restringida, que les persones hospitalitzades per patologies comunes puguin rebre visites.

dv. 20 març 2020

A partir del divendres, 20 de març i fins a nova ordre,  queden prohibides totes les visites a l’Hospital de Cerdanya. Es preveuen excepcions com ara els casos de pares/mares no progenitors en els parts i en els ingressos de menors o de persones amb discapacitat que no puguin estar soles.

Pàgines